leopard and pink





lite nytt för veckan. lite rosa, lite leopard, lite grått och en sjal.
köpte även lite make, men tänkte att det inte är speciellt kul att lägga upp en bild på.


Nu ska jag iväg en stund! Vid sex ska jag på aerobic på friskvågen. Väldigt pepp och förväntansfull.
Ni kanske tycker jag är löjlig. Men som jag längtat efter detta. Jag älskar ju att träna. Det är en stor del av mig.
Det är jätteviktigt för mig att jag tycker det är kul, såklart. Vilket jag inte längre gjorde på atletica. jag gick bara dit för jag var tvungen. Inte för att jag tyckte det var kul. och det är därför jag tränar. Det är min riktlinje.
Så därför hoppas jag att detta passar mig bättre. Så ikväll tar Fröken Roos med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0