tillbaka till verkligheten

Godkväll stjärtisar,

Hemma igen! Känns skönt att komma tillbaka igen efter sjukdom och semester. Komma in i rutiner som träning osv.. Sakna sakna!! Kom egentligen hem igår men spenderade kvällen i min favorit famn.. sen idag var det 9 h på Mc Donalds. Jag är glad att vi kom hem hela iaf. Ni som läst och kollat på nyheterna så var det en man på en annan flygplats än den vi var på i Milano som hade en bomb eller vapen med sig.. jag minns inte riktigt vad det var.. Men som tur var kom han inte till bergamo ;)


Milan pics

breakfast time day 3!

Lite av det som bjöds på hotellet.. Självklart fanns det massa söta bullar med.
Hur man kan äta det på morgonen förstår jag inte..





ringen är faktiskt rätt ny. färgen är så härlig!


söt rosa spårvagn som jag lyckades fånga


söt unge som matar äckliga duvor


underbara moster


Det jag blev mest förvånad över var att jätte dyra bilar parkerade såhär och vissa med däcken trottoarkanten.. har en värre bild kommer i något annat inlägg.












många bilder på bilar nu känner jag. haha. denna sort var en "vanlig" bil i milano ;)

Nu har jag tappat bort mig vilken dag jag har tagit bilderna på. Men spelar ingen roll ändå!
Hoppas ni tycker det är kul att kika på (Ni som inte varit där) Mysig stad som jag rekommenderar varmt. Speciellt för den som vill göra av med pengar. Nu börjar jag frysa så tänkte hoppa in i duschen!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0