amor vincit omnia

Lunchdejt med alexs idag som sagt. Gick bättre än vad jag förväntat mig, snygg tjej precis i min smak ;) kanske får en andra dejt snart. Vi åt mignon's goda broccoli & ädelost paj, taste soooo good och kaffe på det! Perfekt lunch vill säga.

Sedan hann vi traska i några affärer, säga hej på claudell, möta upp Em och vidare till hair of the dog.
Min andra tatuering skulle göras! Hela dagen har jag gått med en klump i magen och var så nervös så det finns inte.
tjejerna var med för moraliskt stöd, hålla handen etc.
I vilket fall.. när jag kom dit kände jag något lugn och bestämde mig för att göra det. Men fyfarao vad ont det gjorde! Kände mina revben rätt igenom. Men det var bara att bita ihop och hålla ut den halvtimmen det tog.
För det var lätt värt det. Resultatet blev bättre än vad jag föreställt mig och typsnittet blev superbra. Så jag är så nöjd. I won't regret it. ♥

När tatton var klar köpte jag en behövlig cola och sedan körde vi till donken för en latte. Kvällen har jag spenderat med älskling. äta taccorester, soffhäng, pussar och tv-tittande. Nu fortsätter jag i samma spår!






bilder lånade från min sötaste alexandra



Kommentarer
Postat av: Alicia

vad e det för textstil typ?, den va riktigt fin !

eller hela tatueringen var det alltså :D

2011-01-18 @ 22:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0