sleep tight my friends

sleep tight my friends. nighy nighty

Tänkte att jag börjar med att avsluta inlägget istället för att börja inlägget med en start. Fyndigt va? Förstog ni ens de där? När jag kom hem från stan idag hade papi lagat mat till mig. Kyckling och ris med soja och sweet chili. Mums! man får akta sig lite eftersom det är farligt gott.

Klockan 14 befann jag mig på jobbet, putsade lite silver, prismärkte i skåpen och yadayada. Frågan är vart folk håller hus nu dessa gråa januari dagar? Seriöst, det är helt dött på stan. Åt vilket håll man än kollar ser man grått, dimma och slask. Låter det härligt? Kajsa, fiona? Lyckos londonborna som har vårväder. Skinnjackan är efterlängtad.

Har nog suttit vid datorn sen jag kom hem vid 18. Tiden har runnit iväg så snabbt. Pratade i skype m. f & k. Gjorde te. Kollade nya oth avsnittet. läst bloggar. suktat efter nya pumps. och det jag gör nu, körskoleteori. Bestämt mig att jag ska lära mig lite varje dag nu. Nu får det fan va nog, körkort next up!


tog bilden imorse efter jag hade tagit bort plasten.

Kommentarer
Postat av: em

snyggt!!

2011-01-18 @ 23:42:52
URL: http://emelietheresefriberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken snygg, ska jag någongång tatuera mig så är det där =)

2011-01-19 @ 01:03:34
URL: http://sandragranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0