H O P E





Hej på er!

Shit, vad klockan går snabbt idag. Vaknade vid nio och mötte S på friskvågen för lite träning!
Vidare hem till mami & papi för att hämta lite kläder. Sen har jag övningskört hela dagen. Kört på alla möjliga ställen som längst till rast nord. Börjar bli säker nu :) gäller bara att hålla körningen uppe, så kör lite varje dag.
Sen bjöd jag papi på en kaffe här och slängde in en tvätt. Snart står det JOBB på schemat så ska hinna laga lite mat och hänga upp tvätten innan..

Äntligen kom mitt paket från JFR. Som jag längtat. får se om det kommer in i butiken snart, vem vet. Kunde inte riktigt vänta tills dess. Ska visa en närmare titt på gårdagens köp också. Väldigt mysig poncho liknade kofta och två linnen. Ni ser lite på bilden här uppe ;)

Måste slänga ihop käk nu så jag inte stressar ihjäl mig. Ikväll vankas popquiz med fina vänner! See u there?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0