New T



jag är smått inlove i min tisch. bara tjejer som kan va det i kläder, eller hur?
kände bara att jag var tvungen inskaffa mig någon fin sådan. Slängt ut en fet påse med kläder som jag inte vet vad jag ska göra av. Sälja på loppis eller skänka. Både och antar jag.

kvällen var trevlig! Bjöds på ris med grönsaker och kyckling till det. Skönt att slippa stå för matlagningen idag :)
bjöds på lite pingis underhållning och sång som led till massa skratt. På tal om skratt, angi? Vad sa vi om det?

Iallafall lunchen imorgon står min mami för. Tomatsoppa. Mm. Kärlek.
jag älskar att jag inte har några planer imorgon alls förutom träning frivillig tid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt den tröjan? :)

2012-01-27 @ 09:07:25
Postat av: Anonym

var har du köpt den tröjan? :)

2012-01-27 @ 09:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0