Fint & Cleant

Måndag idag och det går bara bättre o bättre i vårat UF företag Fint & Cleant. Behövs bara lite mer pengar, men snart kommer vi få in de också. Tänk vad bra att ha ett eget företag ändå det ger mycket bra erfarenheter av livet :) Men vi är inte jätte seriösa i våran grupp och vi ser inte detta som vår livs största happening. Det ända vi ska ha är ett bra betyg, vi får nog kämpa lite till.

Efter lektionen åkte jag hem från skolan och vilade. Kände mig fortfarande inte hundra efter helgen tyvärr! Kollade Ghost Whisper ett nytt favorit program måste jag medge, mycket spännande. Klockan fem var det träning med sannis och ida. Step funktionell! Hälften kondition och hälften styrka. Sen har jag bara pluggat och pluggat i ett antal timmar, har nämligen prov imorgon om Antikens grekland och rom. Hoppas det går bra! Jag är bara så glad att det är sista veckan. Det gör så man bara vill göra sitt bästa sen är veckan slut. Så skall försöka göra allt som krävs. Hej amitiös! Kollade även Paradise hotel, nu händer det grejjer. Haha så patetiskt men ändå kul så kan inte låta bli.

Slog in min första julklapp idag till älskling! :) Mysigt! Måste åka ner till stan igen och fortsätta kolla, har lite brist på fantasi känner jag nu.. Något tips? Måste lägga mig nu, så jag har massa energi till morgondagen.
I helgen bär det av till l-town även :)


Bjuder på detta kortet! förbannelse på mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0