Go baby, go

Pööh, nu är jag rätt så trött efter en lång dag enligt mig (dock måste jag tillägga efter 13 timmars sömn). Gick och la mig väldigt tidigt igår och sov tills halv tio idag. Skööönt! Kan inte minnas när jag somnade så tidigt som igår.
Förresten, tack carro att du svarade på mitt inlägg om min mardröm om mina tänder. Oro och stress skrev du och jag hörde någon dag innan att det betyder att någon ska dö. Hellre oro/stress då! Usch! känner mig inte stressad på så vis, men oro känner jag väl betydligt mer.

I veckan ska jag ta och köpa några julklappar hade jag tänkt. Blir bara till syster och pojkvän detta år :) brukar inte få eller ge så mycket julklappar. Brukar alltid få mer på min födelsedag! I vilket fall som helst har jag kommit på VÄRLDENS bästa julklapp till b-friend. Ursmart! Sen har jag en liten aning om vad jag skulle vilja ge till syster. Men återstår och se, jag vill ge speciella julklappar och det är dom verkligen.
Idag har jag som vanligt varit i skolan, senare åkte jag, emelie och alvina till ett plåtslageri med våran tandborthållare. Vi har nämligen startat ett företag Fint & Cleant där vi skall producera tandborsthållare. Så om någon av er har ett dilemma med tandborstarna så hör av er för vi har lösningen! hihi jag kommer med lite dold marknadsföring! Sen åkte jag hem och sen till Mcdonlands för work. Blivit mycket cyklande idag, vill bara skryta med att jag cyklat två gånger fram och tillbaka från Lassabacka. Det är långt från mig. Sen till skolan också! det fick bli min träning idag eftersom jag inte hann med det. Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0