I brist på annat

Jag älskar att vakna upp på söndagmornar, då är allt inte riktigt på plats. Well well, kommer en sammanfattning om gårdagens festligheter lite senare. Jag vet inte hur jag ska börja faktiskt. Men så nu så länge roar jag er med en liten rolig lista...


Nämn något som gjorde dig glad igår: Fiona! Speciellt när vi dansade på förfesten =)

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sooooooooov


Vad gjorde du för 15 min sedan: Bäddade min säng.

Det sista du sa högt: "Hej det är olivia är kajsa hemma" haha, jävligt roligt vaaa.


Det senaste någon sa till dig: "Hon ringer dig om 5 minuter"


Vad har du druckit idag: Vatten


Vad var det senaste du åt: Middag!


Vad var det senaste du köpte: En strawberry dauqiri (hur det nu stavas) ;)


Vad är det för färg på din ytterdörr: Samma färg som det är på huset. Trä?


Vad är det för väder hos dig nu: Mulet och mörkt.


Godaste glassmaken: hmmm.. måste vara lakrits.


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det tror jag absolut på!


Sover du tungt: För tungt..


Drömmer du mardrömmar: Nästan varje natt


Trivs du med ditt jobb: Ibland trivs jag jätte bra, ibland inte


Favoritklädsel: Shorts!!:) eller jeans jacka


Favoritlåt just nu: Morning after dark


Vad ser du om du tittar till höger: Mina kuddar i sängen.


Vad gör dig glad just nu: Ingenting tyvärr


Vad ska du göra härnäst: Prata i telefon


Höger eller vänsterhänt: Höger


Humör just nu: Sur, trött, bakis.


Favoritgodis: Lakrits & salt!!


Kläder just nu: T-shirt och leggings.


Sommarplaner: Resa och jobba!


Hur många kuddar sover du med: 2


Spelar du något instrument: Nej!


Morgon eller nattmänniska: Nattmännsika helt klart!


Vad är viktigast för dig: Mina underbara vänner!


Är du kittlig: Ja, hihi.


Snarkar du: Nope


Stjärntecken: Skorpion, grrr


Äckligaste insekten: Tycker alla är ganska äckliga.


Längtar du mest efter just nu: Ayia napa!! :)


Kommentarer
Postat av: A.

fan gummsan, längesen du var är nu, vart håller du hus?!

2009-12-21 @ 00:49:43
URL: http://aliciascarlini.blogg.se/
Postat av: olivia

Ja, jag kommer på juldagen :) skulle kommit denna helgen som var, men det blev inte så för fick inte träffa robert någonting :) men vi kanske kan festa den 25 då?;)

2009-12-21 @ 11:06:24
URL: http://returntol.blogg.se/
Postat av: A.

självklart festar alla på juldagen ollii! de tro ja allt vi ska kunna fixa iaf ;) PUSS

2009-12-21 @ 17:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0