MERRY KISSMAS :)

merrryy merry x-mas

DAN FÖRE DOPPARE DAN - hihi, vad är det man ska doppa egentligen? ;) ne, nu ska vi inte vara sånna. Igår var det jobb på eftermiddagen. ALLA ska äta skitmat dagen innan julafton, beror det på lathet eller vadå?
Efter jobbet var det försmak på julmat hos våra underbara grannar. Julmat är bland det godaste, en härlig blandning eller så kan jag iförsig inte säga att jag älskar julmat för jag äter inte så mycket på julbordet. Men jag gillar det ändå även fast jag inte äter allt, wierd huh?


JULAFTON - känns lite konstigt nästan. All snön har nu smällt nere i varberg, tråkigt att det aldrig kan få vara en riktig vit jul. Självklart var gröten framduktad imorse, som vanligt fuskar alltid mamma o pappa med mandeln.. Min syster fick den, men denna gången var det hennes kille som såg den och la den medvetet i hennes tallrik. Har dock glömt av vad som händer när man får mandeln? Är det att man får önska sig någonting eller hur är det... mami hade även laggt trisslotter under varje tallrik men tråkigt nog så vann ingen. Förra julen var bättre, jag vann på trisslotten och fick även mandeln i gröten =) MYSIGT att alla är glada idag! Det är julmusik på högsta volym, luktar underbart gott efter allt julbakande, ljus tända överallt. Likeeeeee :)

Önskar alla snyggingar en god jul! ni alla är underbara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0