shoes

Idag hittade jag verkligen ett par skor jag ville ha. Men problemet är att jag brukar ha storlek 37. Men ibland är det för stort och då måste jag ha 36 men eftersom jag alltid har otur passar inte 36 heller utan då är det försmått. Självklart finns inte dom att hitta i några butiket i hela göteborg och varberg eftersom dom antagligen är väligt populära. Jag funderar på att köpa dom ändå och lägga in en sula för jag har verkligen abistens!
Verkligen kärlek vid första ögonkastet ;)

13 cm klack och jag dregglar.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Det va dessa skorna du pratade om idag i skolan va? Såå galet snygga! Köp dom.

2009-12-08 @ 23:14:35
Postat av: olivia

JAA!:) får se.. storleken är ju knäpp!!

2009-12-09 @ 21:28:59
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0