B-DAY

Idag vaknade jag som nybliven 18åring, feels good! Marängtårta till frukost, det får man väl unna sig en dag som denna? i like. Vaccinerat mig mot svin idag också, jag LEVER!

Födelsedagen fortsatte med donken kepan på ;) var riktigt glad idag på jobbet, även om jag fick stå outside igen. Det roligaste idag var att linda gav mig en lapp som hon hade fått av hemlig person. På lappen står det Rickard och ett telefon nummer. Lite synd bara att jag har pojkvän så kommer tyvärr inte ringa honom. Men lappen ligger i byxfickan ;) lite synd för honom.

Efter jobbet åkte in till stan för en födelsedagsfika med kajs, simone och ida. Kajsis bjöd mig på fika idag, vilken bra vän jag har va? Jo tack jag vet! Hittade även en liten pressent till robert också, han fyller ju år nästa helg.

Nu har jag tyvärr fullt upp, planerar morgondagen och packar förfullt eftersom jag ska bo i lstaden i 3 veckor.
Vill bara tacka alla underbara gratulationer från alla. Loggade in på facebook, och hade 70 stycken nya händelser.. jag är glad, jag mår bra och jag bara älskar mitt liv just nu. Omringas av underbara människor, ibland får man tänka en extra gång för att förstå det. Men som jag har sagt innan så är jag lyckligt lottad, men mina vänner finns alltid för mig och det är jag glad för! Ni är dom bästa, tack för att ni finns.


oli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0