tik tok

Äntligen fick jag igång datorn, den har inte startat på en timme nu. Förstår inte vad den höll på med, när jag satte på den dog den om och om igen. Aja, den lever som sagt sitt egna lilla liv :)

Förutom att jag varit på stan så har jag och louise vart ute och gått i skogen. Blev dock bara två varv i slingan då mc donalds ringde in mig för att jobba tidigare. Började istället 16, istället för 18.

Nu ligger jag i sängen med ljus och datorn i knät. Mys! Saknar bara en viss person vid min sida :) då hade allt vart perfekt. Pratade precis med min söta vän e från staden med stort L, hon ser fram emot helgen lika mycket som jag. Tråkigt att alicia och nathalie inte kan komma och fira min födelsedag, next time, ok?

Här kommer lite bilder sen modellvisningen, chek it please

En bild är på mig, gissa vilken ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0