memories

Nu har jag tagit en paus i pluggandet, har nämligen prov imorgon. Så därför jag är lite off :) Ja och jag har prov på lovet, anledningen till det är att provdagen är imorgon och det hålls utanför skoltid.

Jobbat idag, gick faktiskt bra för mig när jag höll mig inomhus. Ungefär 1,5 h stod jag ute och tog bilarnas beställning. Alltid har jag sån tur att få stå ute i regnet med regnkläder, halsduk, vantar och hela kittet. Ska inte klaga för längtar inte tills man får stå ute i minusgrader.

Sitter och diggar David Guettas nya album, en favorit är memories. Kan verkligen inte sitta still, längtar tills jag kan dansa loss till den på fredag. På torsdag fyller man 18, äntligen säger jag. Gratta mig då =)

Hörs sen x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0