sexparty

Godmorgon!

Tänkte att jag skulle ta och skriva mitt andra inlägg idag och berätta om min helg här i lisch. Dagen igår började med en frukost på stan med min pojkväns kära syster. Ett väldigt mysigt litet café var vi på. Sen började letandet efter något som malin kunde ha på sig till kvällens festligheter. Efter någon timme hittade jag ett linne som jag tvingade henne att köpa. Skitsnyggt enligt mig!

Efter det åkte vi till deras faster och käkade lite mat och så, och gott var det. Sen åkte vi och kollade på lite handboll, vinst till hemmalaget. Vilket var bra ;)

Sen var det dags för att förbereda sig inför kvällen, sexparty stod högst på listan denna kväll. Min underbara vän Alicia kom hit, vi fixade oss sen åkte vi till vår värdinnan aleek. Vet inte riktigt hur många tjejer vi var, men ett gäng trevliga brudar var det iallafall.. Klockan 7 kom våran såkallade sex expert med två resväskor fyllda med leksaker och annat smått o gott. Orkar inte berätta mer detaljerat vad som hände denna kväll, men det blev väldigt lyckat iallafall. Kvällen slutade ju med att några brudar stod och dansade utan tröjor och alla blev lite smått galna ett tag ;)

Kvällen slutade tidigt för mig då jag åkte hem igen till b-friend. Nu ska jag fortsätta och kolla reprisen av idol.

x oli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0