Work

Nu ligger jag med pojkvännens mjukisbyxor, donken tshirt och täcke nerkurad i sängen. Mina jobbkläder ligger på golvet. Ljusen är tända och äntligen får jag till den mysiga stämningen i mitt rum, det är en sak som jag älskar med hösten/vintern - ljus!!

Jobbet gick som vanligt bra, 4 timmars pass. Louise var lika trött som jag idag. Hon skulle ta bilens order i headsetet. "Hej du kan lika gärna..." Säger hon och jag börjar gapflabba. Efter någon minut skall hon säga till en bil i andra luckan att köra åt sidan för maten dröjer så istället säger hon kör till andra luckan (som alla kanske vet finns det bara två luckor) Ni som känner mig vet ju att när jag är trött skrattar jag, och då slutar jag heller inte. Så kommer det folk i kassan och jag bara skrattar. Som tur var det snälla killar, som bara skrattade åt mig. Så tror inte dom tog illa upp ;)

Jag har skrattat mycket idag. Jag och fanny i skolan. Jag ska inte säga varför men skrattar bara jag tänker på det.
Hoppas du läser detta nu f.

x

Kommentarer
Postat av: heu

adam... hahahahahahahahahahahhahahaha ja kan inte sliuta skratta



salle....hahahahahahahhahdeheheehehehehahhaha börjar bara skatta av att hag läser det

2009-10-18 @ 03:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0