det är för underbart

.. och jag säger det igen. Så är det med småstäder. Det man inte vet om sig själv vet alla andra!
och händer det något "intressant" så vet ju halva stan det redan nästa morgon utan att man själv ens har hunnit tänka efter. Det roligaste är ju kolla in alla statusar på facebook, alla bloggar där det skrivs vise versa. 
Ibland är det bara så patetiskt. Hur långt ska det gå egentligen? Nu gör jag nästan samma sak. Men längre än såhär tänker jag inte komma med detta.

Men kan inte bara släppa... Undrar vad som hände? tappade dom hjärnan på vägen eller?
Vissa är bara så nyfikna så dom gör VERKLIGEN allt för att få reda på lite skvaller, andra sprider det vidare och vissa mer eller mindre tror på alla falska rykten utan att ens ta reda på ren fakta.

Fan jag älskar varberg :) jag menar det!
Vi kan säkert relatera till varandra mer eller mindre! Eller vad tror ni?;)


Kommentarer
Postat av: nani

haha, det är ju fan underbart ju!

alla idioter är fantastisk underhållning, och det är lika bra att skratta åt allt egentligen? haha!

2010-04-26 @ 22:47:19
Postat av: olivia

Jag älskar det! Vet du det? ;) det är ganska roande eller hur?

2010-04-26 @ 22:51:21
URL: http://returntol.blogg.se/
Postat av: nani

ska vi gå runt med anteckningsblock på oscars på fredag då? hahahah

2010-04-26 @ 22:56:11
Postat av: olivia

DVD! Men det blir såsen på fredag agnes! Känns ändå bäst att göra det med tanke på alla andra. man måste tänka på andra med ju....

2010-04-26 @ 23:19:11
URL: http://returntol.blogg.se/
Postat av: nani

då blir det alltså bläckpenna och linjerat anteckningsblock på såsen då med andra ord? guld

2010-04-27 @ 22:45:32
Postat av: Olivia

haha, det är du och jag!! :)

2010-04-28 @ 08:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0