Feeling good..

Pratade nyss med min underbara vän E från l-town. Kan inte beskriva hur mycker jag saknar allihopa där uppe. Jag hoppas verkligen jag får träffa er snart igen! Ibland blir allt inte riktigt som man hade tänkt sig, men jag hoppas våran kontakt aldrig kommer att sluta. Så mycket roliga minnen och bilder i mängder att titta tillbaks på! Man borde vara mer tacksam i stunden. Det är ju inget man kanske går runt och tänker på, men det borde man göra. Jag önskar att jag kunde bli bättre på det. För mina vänner betyder för mycket :)

Med kaffe och pappas kanelbullar sitter och jag kikar på hollywoodfruar, det är bara för bra. Om man ändå hade pengar man känner sig fan som en liten lort om man jämför med dom. Men det ska jag inte göra heller haha.
Men det är ett av de roligaste programet. Maria är king! "En spindelhöra, usch vad äckligt" Ni som såg det vet ju vad jag menar. Annars mår jag väldigt bra idag. Jag är glad och på bra humör. Började dagen med en morgonpromenad med pappseen och vidare till skola och spinning. Jag måste plugga känner jag, får bli imorgon efter skolan.

Nu ska jag kolla klart, ska försöka skriva något mer kul sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0