Frukost på balkongen

Då har man avklarat en timmas promenix idag. Drog upp orre också eftersom han var ledig. Det var mysigt!
Så skönt att gå upp tidigt när det är så vackert väder. Tänk att sol kan göra en på så bra humör. 
När jag kom hem gjorde jag lite gröt och kesoknäcke och satte mig på balkongen. Har tänkt att fortsätta dagen i solen tillsammans med mitt andra jag, pluggolivia. Imorgon har jag prov. Nästan sista provet nu och då får jag se till och göra något bra ifrån mig, haha. Det blåser dock en aning men då är filten min bästa vän.

Neh, nu är det synd att sitta inomhus.


Kommentarer
Postat av: fio

nästan sista provet???? vi har typ 10 kvar

2010-04-15 @ 15:05:06
Postat av: olivia

Ja typ. Men vi har 10 inlämningar som är rättså feta

2010-04-15 @ 19:09:13
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0