Godmorgon!

Kanske inte morgon för alla men för mig iallafall. Igår vankades det fest hos helen, det var riktigt kul. Dock började kvällen inte lika bra efter endel klädbyten och bankande huvudvärk. Det godaste rosé vinet slank ner på fem röda. Icke bra. Börjar bli rätt trött på äckliga killar som inte kan hålla sina händer borta och bitchiga brudar som går ut och är sura. Förlåt, men kan inte förstå deras problem. Ovanligt många som armbågar sig fram, puttas och knuffas. Lite uttjatat för min del, vad säger ni?
Men men, kvällen fortsatte i alkoholens spår. En del drinkar slank ner och två shotar. Efter oscars drog vi vidare till mr. olofsson på efterfest. Jag vet inte vad det är med mig, men jag mår bra idag. Jag mår sällan dåligt. Jävligt skönt!


Igår gjorde jag och S den godaste tacopajen. Lyckad. Jag har ätit det en gång innan bara och kände att det var dags att laga det igen. Det går snabbt och det är enkelt. Svårt att misslyckas.
Nu är S på väg till Spaninen. Lyckogrisen! tråkigt att det ska regna hela veckan för dom. Men här hemma kommer förhoppningsvis solen lysa som bara den ;) gick ut på balkongen innan och kände hur skönt det var. Nästan så jag ville plocka fram min bekini och läggan mig och sola. Man ska tydligen svettas in våren (?) Huh?
Nu ska jag snart cykla till jobbet och ikväll blir det promenad med mitt mys jonna.

Kommentarer
Postat av: angi

Jaa fy för dem bitchiga tjejerna. Fattar seriöst inte vad de håller på med. Vilka nötter alltså. Men kul hade man igår ändå. Skulle nog hålla mig mer till vattnet :) haha

2010-04-11 @ 22:55:00
URL: http://angif.blogg.se/
Postat av: olivia

sånna jävla nötter.. något problem hade dem ju ;) det är bara att skratta åt det, haha

2010-04-12 @ 19:10:36
URL: http://returntol.blogg.se/
Postat av: angi

Ja eller hur. Dem mognar de med ;) ihihih

2010-04-13 @ 18:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0