helgen gick all in

Gud vilken kul kväll igår. Ångrar inte för fem öre att jag tog på mig klackarna igår!! :) Det gjorde inte S heller för den delen. Vi hade så jäkla kul!

Kvällen började hemma hos fröken lovisa, efter några glas vin var alla riktigt party och vi drog iväg till oscars.
Tiden sprang verkligen iväg och det blev en drink i röda rummet.  Blev så glad när jag såg S där :)
Måste erkänna att det var en riktigt lyckad kväll om man jämför med lördags. Hade inga för höga förhoppningar som då. Det är då man aldrig har kul.

Nu vidare till något HELT annat. Vart fan tog vädret vägen? Jag vill ha sol. Jag vill sitta och ta ett glas vitt på en uteservering. Jag vill ha skinnjackan till jeansshorts och ha brunbrända ben!!

I lördags såg det ut såhär.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0