idag kommer jag inte på någon rubrik

Sitter och lyssnar på andrea bocelli som jag försöker komma fram till något vettigt. Slummrade till framför tvn när jag kom hem från skolan. Två timmar som jag skulle ängnat åt plugg. Men vad händer istället? haha.
Jag somnar alltid när jag ligger i soffan. Ett problem.

Lång och tråkig dag i skolan. Längtade hem. Förstår inte varför det ska vara så jobbigt sista halvåret?
Slutarbeten hit och dit. Jag är trött på skiten. Det tar aldrig slut och mer kommer det.
Så nu har jag spenderat kvällen med projektarbetet blandannat skriva egna dikter. Två stycken blev det till slut, inte de vackraste man hört men men.

Nu är det jag och min tekopp igen. Känns skönt i kroppen nu efter två träningspass. Då kan jag belöna mig som vanligt, utan att må dåligt ;) Ledig imorgon. Hoppas på sol. Så jag kan vara glad samntidigt som jag pluggar.
Vädergudarna är med oss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0