jag får aldrig nog



Jag kommer aldrig säga det för många gånger.. men är inte vänner det vackraste som finns?
Man kan aldrig säga det för mycket att man älskar sina vänner och det håller jag inte hemligt heller ;)

Just nu är jag bara så jävla trött (ursäkta språket) på människor som lever i någon värld gjord av hat.
Det finns en i min närhet specifikt. Som jag inte orkar lägga en minut på egentligen, sorligt att säga.
Jag stöter liksom bort folk som hela tiden hatar. Det är sorligt att det finns sånna människor men alla är olika.
Gud ja, det finns inte bara en utan flera. Flera som hatar. Jag kan säga det jävligt simpelt VARFÖR I HELVETE slösa bort minutrar, timmar, dagar på att vara otrevlig när man kan vara motsatsen? haha, skrattar faktiskt åt det lite eftersom jag vet hur jag aldrig kommer vilja vara. Ju mer jag ser detta, desto mer inser jag hur fel man kan bete sig. Och ju mer hat jag ser förstår jag hur viktigt det är att ta vara på sina fina. Dom fina som vet vad kärlek är. Man har hört det tusen gånger, jag har sagt det innan, ta förfan aldrig någon för givet. Man vet aldrig när man kan förlora någon man älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0