mums x2



Blev ingen mer sol för mig idag. Sitter och svettas så varmt det är här inne. Med en kladdis i ungen och i väntan på en snygging på h spenderar jag kvällen framför tvn. Hollywoodfruar är på g såklart.
Imorgon för första gången efter min förkylning är det träning som gäller. Det ska bli hur skönt som helst. Har ju försökt promenera mycket istället, men behöver lite fart och fläkt också. Då mår man som bäst.
Inställd första lektion imorgon, vilket betyder morgonpromenad för mig och inte sovmorgon.
Vissa tycker jag är dum i huvudet ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men ååå sötnöt =) en kladdis i ugnen! attans ;) men vi myser på imon istället hihi =)

2010-04-12 @ 22:14:51
Postat av: lollo

yepp! jag har börjat där igen nu ;)

2010-04-12 @ 22:21:42
URL: http://justlollo.blogg.se/
Postat av: lollo

fullbokat hela dagen :(

2010-04-12 @ 22:32:33
URL: http://justlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0