onsdagsjobb

Då var det klart! Då har man jobbat ett antal timmar idag också. Det gick väldigt snabbt idag vilket var väldigt skönt. Tog med mig en god sallad till jobbet innehållande sallad, tomater, keso, gurka, morötter, persilja samt ceasardressing. Mmmm.. i like.


Imorgon ringer klockan på 9.00 det blir morgonpromenad. Hoppas på fint väder så man kan sitta ute och äta frukost. Dagen kommer jag att plugga blandannat psykologi och svenska. Dags för nationella på fredag så man får förbereda sitt tal lite. Sen ska jag även träffa mr. lindengren. Matlagning och promenix får det bli! :) 
På fredag blir det afterwork med mina raringar och party på kvällen. Det ser jag fram emot. Hoppas folket hittar ut bara, haha!

Läggdags puss och kram
Förresten gå in och lyssna på den här. Den kör vi på fredag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0