ppppppaarty

Tjaaaabbba!

Jag vet inte riktigt vad jag ska börja men måste erkänna att min helg varit extremt bra faktiskt. Hänt massor av saker och det var väl varit trevligt får jag väl lov att säga. Fredagen började med nationella, vilket kunde gått bättre. Så efter skolan åkte jag och alvina ner till stan. Då fick jag med mig en rosa digitalkamera veeery nice! :)
Den har funkat purre hitills iallafall. Sen åkte jag hem och lika snabb som vinden var jag redo för afterwork med Em. Där träffade vi ett gäng sköna brudar och några glas slank ner finfint det fortsatte med mat på donken sen fest hos fröken håkansson. Kan inte påstå att det var den bästa kvällen på oscars heller, musiken var väl inte sådär jättebra om jag säger så :) men ändå så var helheten det som räknades.

Helgen har gått så fruktansvärt snabbt och det är inte föräns nu jag kan sitta ner i fem minuter och ta det lugnt. Nu är det första gången jag är hemma "nästan". Får väl ta vara på tiden o lägga mig tidigt. Gårdagen var riktigt bra och inget fel på musiken för den delen. Mina favoritbrudar var på topp för b-day party för olle.
Det sämsta med helgen får jag väl lov och säga att det var på jobbet. Kan inte påstå jag mådde prima där ;)
zooooombie varning! Uppdaterar lite senare, med bilder osv.


Just nu lägger jag bara upp denna bilden sen afterworken. Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0