Staden där inga hemligheter finns

Godmorgon!!

Håller på att göra iordning mig efter en morgonpromenad med Em. Mysigt! Efter en timmas pw så är man inte lika trött som när man vaknade. Ska ta mig till skolan runt halv 2 till 5. Hoppas på att få sluta lite tidigare idag.
Skönt efter helgen ;)

Vet inte hur jag ska samanfatta helgens händelser. Det är både bra och dåligt. För tillfället orkar jag inte ens bry mig om någonting. Undra hur länge jag tänker så men lets move on typ. ååh, haha varberg är så litet....


Kommentarer
Postat av: felly

gumman, tycker vi ska festa ihop snart ;) vad säger du?

2010-04-26 @ 11:51:37
Postat av: olivia

Ja det är klart vi ska göra!! ;) Längeseeeeesen!

2010-04-26 @ 11:53:04
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0