ttttttt

...trött

Morgonpromenad med l. Göteborg med far. Kika balklänning. Prova balklänning. Kina mat. Hitta balklänning. Jobba. Typ exakt så har min dag sett ut idag, inte mycket roligare.

Erkänner att jag är jävligt kräsen med balklänningar. Tycker nästan alla är riktigt fula :) till slut hittade jag en svart, den var riktigt fin. men så börjar jag få beslutsångest. när vi kom till varberg igen så tänkte jag att jag skulle kika in i affären här, jag hittade faktiskt en väldigt fin. jag gillade den fast det var massa krimskrams på =) Den var dock dyr men det kanske är värt eftersom man kan använda den igen.

Nu ropar sängen efter mig. Ska upp tidigt imorgon igen för att gå morgonpromme med ida och kajsa.
Varje dag nu tills sommaren? ;) Någon som är på?

L O V E


Kommentarer
Postat av: Anonym

plz

2010-04-09 @ 00:04:10
Postat av: Jan Eliasson

Jag är gärna med! /Jan

2010-04-09 @ 01:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0