En lista

10 FAVORITER
Färg:
Svart
Mat: Kyckling
Band: Måste jag välja?
Film: Alla disney filmer ;)
Bok: Jag kommer inte på någon
Sport: Innebandy lätt! Även fast jag inte spelar det själv
Årstid: Sommar
Veckodag: Lördag
Glassmak: Lakrits
Tid på dygnet: Varma sommarkvällar

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:
Glad
Smak: Apelsin
Kläder: Svarta tights och ett grönt linne
Bakgrund: Min bästa spotify lista
Nagellack: Aprikos
Tid: 21
Omgivning: Räkningar och massa plugg
Irritationsobjekt: min räkning


6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Nej
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Ja faktiskt med björn borg girls
Kysst någon du inte känner: Beror på hur man ser det, men nej såfall


3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
Fiona, Kajsa och Jolanta
Du tycker om: jävligt många
Du inte gillar: Skolan, tröga killar och sur mjölk


2 VAL
Kaffe eller te:
te
Vår eller höst: Vår


1 ÖNSKAN:
Att du försvinner ur mina tanka för evigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0