bloggisch

Spagetti ala bolognese till mitt förfogande. Jag lagar den bättre än vad papi gör, faktiskt.
Sitter som sagt och äter lunch och ska titta på bella & tyra show som jag inte hann med att kika på igår. Ligger lite efter på den fronten men så bra att man faktiskt kan spela in på tvn.

Något som gör mig riktigt glad är att projektrapporten är inlämnad. Nästintill klar förutom en del små ändringar när hela mitt projektarbete är finito. Webbdesign är snart bakom mig. Hell yeah ;)
Då har man de största sakerna kvar nu då! Jag älskar att det snart är över. Jag är så glad och överlycklig så jag nästan börjar skratta åt mig själv.

Nu ska jag kolla klart på b&t, sen återstår plugg. Måste ner till stan en snabbis också. Finns en jacka på gina som jag trånar efter så måste ner och kika på den. Idag och imorgonkväll står det work på schemat. Jag stänger tills halv tre. Så istället får man lite mer casch i fickan när resten av varberg spenderar dom. Det är gillat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0