b u s

Nu kan jag inte påstå att jag är duktig på att uppdatera bloggen. Blir väl ändring på det framöver! Imorse stod vi och köa drygt en timma bland en hel bunt med människor. Men det gick relativt snabbt ändå måste jag erkänna, nu har man balbiljetterna köpta iallafall. Så nu känns det som ännu ett steg närmare! Nu är det knappt någonting mer man behöver tänka på. Jag har lite småsaker jag behöver köpa men annars är allting fixat. Jag som trodde att jag aldrig skulle hitta en balklänning och nu hade jag till och med två att välja mellan. Sinnes ;)

Dagen har gått hyffsat snabbt. I skolan pågick det stora diskussioner angående jippodagen. Finns det någon som tycker att silvertejp är en bra idé? haha och ja, fråga mig inte. Silvertejp. Hemsk idé. Synd att man inte orkar lägga ner dagar på någon kostym men det hade ju varit kul och vara något speciellt. Who cares!!
Tränat har man också gjort. Duktigt! Var väl sådär, steppen var mycket roligare förra veckan. Så är det på Atletica. Det är inte mycket att hurra över faktiskt. Kom precis hem från daniel, jag och b var där en stund. En roligare kväll kunde man ju inte få, eller hur? ;)

Nu ska man snart sova även fall jag är pigg som attan! Ska smörja in mig med lite b.u.s först ;)
Väldigt busigt med fakebränna. Men vi bara gillar det. Nu svamlar jag iväg.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0