andra augusti

Nemän hej snyggingar! Nu skriver jag här igen.. Undra hur många inlägg man samlat på sig på drygt nio månader tro? Ja det är nog så länge jag bloggat från denna bloggen iallafall. Sen before that har jag nog haft tre andra bloggar. Så är det!  

Idag vaknade jag tidigt. Redan halv sju. Jag var otroligt trött när jag kom hem så la mig i sängen för att försöka sova i två timmar till. Men det gick inte så nu sitter jag här och har precis gjort iordning min matlåda till jobbet.
Halv tio ska jag möta upp sanna och kajsa för en timmes pw, sen ska jag och kajsa traska på stan en stund. Har en del saker jag måste fixa inför helgen ;) (undra vems b-day det kan vara?) Jag har inte riktigt funderat vad jag ska köpa eller göra men har ju fyra underbara LEDIGA dagar nu som jag kan fundera på.
 
Nej nu måste jag rusa, sköt om er mina vänner!
Lägger upp två bilder sen förra veckans glass-time med luisa. Eller var det förra veckan? jag har fan ingen koll längre, haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0