Då har man nyfärgat hår då! right on time..

Då har man nyfärgat hår då! right on time, började gå lite across the border så att säga, haha kan man ens säga så?! Det är lite roligt när man ska översätta citat och meningar direkt från engelska. Blir ju inte alltid helt rätt ;)

Försökte i fem minuter att få en rättvis bild men fick inte till en enda, men lägger upp några ändå. Kommer så småningen någon bättre bild. Ni får gärna skriva vad ni tycker! Uppskattas.
Men i vilket fall är jag helnöjd. Var antingen såhär jag ville ha det eller som på bilden jag la upp för några dagar sen.
Nu återstår det bara att se hur det blir efter första tvättning. Men tack iallafall Anja! Superfint. ♥

Om en timme ska jag dra till jobbet för work några timmar. Sen står fika med mr. lindengren på schemt.
Long time no see! svårt att inte sakna våran helt crazy humor ;) Ikväll ska jag träffa fröken glasell en sväng!
Vill hitta på något mysigt. Sugen på att laga mat eller något. Tar kvällen som den kommer! Blir nog lugnt för inväntar halmstad imorgon.





(det är nog lite mörkare än vad det ser ut)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jättesnyggt! :)

2010-08-27 @ 11:30:25
URL: http://linneaemanuelsson.blogg.se/
Postat av: alicia

jäättefint gummsan :)

2010-08-27 @ 12:53:46
Postat av: alexandra

det blev ju görbra!!

2010-08-27 @ 14:54:11
URL: http://alexandrasohlin.blogg.se/
Postat av: Johanna Aidermo

Snyggt olivia :D vad har du gjort? jag vill också bli lite mörkare än mitt blonda. gjorde du mörja slingor bruna eller svarta? eller vad? :D Pussss

2010-08-27 @ 19:51:02
Postat av: Louise

tjusigt gym:)

2010-08-27 @ 23:17:37
Postat av: hanna

Först till oliva, det blev as snyggt :) Vill med göra så lite längre fram i höst! sen alääx, såg solsidan igår, alla avsnitt, GÖR bra ;)

2010-08-28 @ 09:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0