Halmstad nästa!

Godmorgon! Blev lite andra planer igår. Blev work till nio istället för halv fem. Men ibland får man helt enkelt ställa upp för laget ;) så var jag så snäll och gjorde det, kunde vart jag..

Nu sitter jag här, ganska nyvaken. Har precis diskat hos gubben. Ska göra iordning en god frukost till oss. Han ligger fortfarande och sover och jag har sagt.. klockan nio ska vi sitta i bilen. Lär ju inte bli enligt mina planer ;)
Men vi ska iallafall bege oss mot halmstad med övernattning. Får se vad vi hittar på, men stan är första stoppet. Kommer nog slänga iväg en mobilupdatate om ni är snälla.

Men som ni förstår har jag lite brådis så tänkte bara skriva ett kort inlägg!
Och tack alla ni som kommenterade förra inlägget. Det värmer!

KYSS PÅ ER. Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0