ja ja ja ja ja och ja



Jag vet inte varför.. men nu när jag gör bilder i Picasa så blir dem så små när jag lägger upp dem?
Någon som vet varför?

Men det jag skulle skriva var att det har kommit så otroligt mycket fina höstkläder både på webbshopparna och in town. Så därför tänkte jag lägga upp lite inspiration som jag gillar.

Linne, byxor, mössa - Weekday
Skor - Din sko
Halsband - Modekungen

Det halsbandet alltså, jag vet att det finns ett ungefär likadant på hm för 80 spänn. SJÄLVKLART finns det inte i varberg. Så om någon är i göteborg, halmstad eller vart som helst och ser det så får ni gääärna göra mig en stor tjänst!! ;)

Kommentarer
Postat av: jenny

tack=) jo den va god men cheese e godare haha

2010-08-11 @ 10:23:18
URL: http://peachpenny.blogg.se/
Postat av: olivia

Klart, det är så jävla gott med cheddar dipp!!;)

2010-08-11 @ 11:10:40
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0