three days back

Oj tre dagar har gått sen jag bloggade sist? Hur är det möjligt?! Som det kan gå. Detta kanske inte är prio ett heller ;) Finns mycket som är viktigare än bloggen och det är mina älsklingar.

Dessa tre dagar har börjat med morgonpromenad med mina snygga vänner kajsa & sanna. Och igår vad jag och sanna så duktiga så vi slog till med gym efteråt. Idag känns det i mina armar kan jag säga. Det är det värsta jag vet att ha träningsvärk i armarna. Det är inte skönt någonstans. Dagen spenderades med ett doktor besök följt av mys på espresso h och en sväng på stan med karin och ida.

Mötte sedan upp luisa för donken käk och ännu mer traskande på stan. Luisa är så jävla rolig. Vi stod och kollade på en mega stor filofax. Jag menar det, den var hur stor som helst. Så stod vi och drog lite blondie skämt ett bra tag. Sen efter tio minuter säger hon; Vilken ska jag ha då? Jag blev helt tyst. Är du seriös med att du ska köpa en filofax? Haha. Som tur var hade hon inte med sig kortet. Det var ett tecken från ovan!!! ERKÄNN!
Sen träffade jag e en snabbis för en glass vid hamnen.

Självklart såg man mej på onsdagsklubben igår också! Riktigt trevligt hemma hos s tills klanten själv spiller ut ett vinglas på både mattan och soffan. Sorry s! Hoppas det löste sej efter din mors raseri utbrott. Nej, nu tog jag i. Men jag var rädd så jag sprang iväg. Tack till ni som gjorde min kväll så bra. Victoria blandannat (:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0