Vart tog solen vägen?



Mysigt väder att sitta inne? Ja faktiskt. Men inte idag. Neeej, vi hade ju planer på picknick och tennis. Tror att gud inte gillar mig. Jag tror inte han vill att jag ska visa mina talanger i den sporten, haha. Kanske lika bra det, så jag inte skämmer ut mig! Men enligt b så kommer vädret spricka upp. Då kanske det kan bli beach väder. Men vet ni vad? jag tror hon har fel :(

Så picknicken kanske blir inne och så kanske vi spelar tennis på wii för det finns väl? ;) idag är det iallafall fredag, känns skönt. Snart ny vecka. Imorgon blir det jobb hela dagen. Kvällen spenderas med bästa.
Ryttare står för festen och jag är faktiskt inte taggad. Vad är det med mig nu förtiden? det känns bara så booring. Men en dag kvar så hinner ändra mig. Promise!  Sweeet sunday.. Ja den kommer bli mycket söt för då blir det mycket pussar och kramar för då är det gubbens b-day. Kommer dock jobba hela dagen, men tror han klarar sig utan mig i några timmar ;)

Nu ska jag ta på mig. S väntar på mig. 
Nu skulle man ägt några hunters. Får helt enkelt inskaffa mig ett par sådanna, 2 lax är väl ingenting?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0