hej mina små julgrisar..

hej mina små julgrisar...

Vet inte hur långt mitt blogginlägg blir idag, orkar knappt skriva för jag dallrar som satan med handen... eller rättare sagt hela armen. Det är helt sjukt vad slutkörd jag är nu. Först jobb i 8 timmar. Standard tycker många, gick superfint! Men på det så tränade jag! Och jag är DÖD med stora bokstäver. Brukar bli pigg när jag tränat för jag får så mycket energi men idag är det helt tvärt om. Men på torsdag får jag min belöning! U know what i mean! ;)

Söndagen var det också jobb på claudell! Mysigt med söndagsöppet. Sen kom min sötis när jag slutade och vi gick och kollade på lucian och drack glögg..... like oldies, haha. slutade framför soffan med nötter och lussebullar!

Som ni märker är bloggande dåligt nu. Men om ni saknar mig så hittar ni mig antingen på donken eller på claudell.
2morrow är det kundkväll på Claudell också. Hjärtligt välkomna ;) börjar halv åtta! Så om ni är sugna på lite klappisar så kom.

MÅSTE DÖ LITE I SOFFAN NU!! LOVE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0