kissmas förberedelser

merry merry kissmas sunshines!!

Familjen Eriksson är mitt uppe i julfirandet. Det bakas, dansas, förbereds, dukas, lagas mat o yedda yedda.. men mysigt är det :) Det bästa av allt var att vakna brevid min älskling ♥
Jag ficken en värmekudde av honom. Den är så mysig. kommer använda den varje dag. passar perfekt när jag fryser konstant. Vi började morgonen med julfrukost. Skinka gröt o annat smarrigt! vi har en liten tration här att man får varsin trisslott. Vem vann? Joni såklart! Han fick både mandeln o 50 kr rikare. Typiskt. Har alltid sån otur! ;)
Sen öppnade vi alla varsinn pressent. Det var en jultallrik som vi skulle äta gröten på. haha mami är så söt.

Vidare till igår... vi hade en mysig familjemiddag här hemma. Efter maten bakade jag nougatcrisps, farlig goda! Och vi avslutade kvällen med bastubad. Perfekt dag sådär på dopparedagen ;) då ska man självklart dopppppaaa ha ha ha

Nu har jag och joni precis gjort pepparkaks muffins. Luktar supergott. Men de blev så stora så de inte längre ligger i formen. Snart dags att börja med pajen och snart är det kalle!! :)

Här får ni lite bilder.. ha en supergod jul mina gullungar!! önskar er det allra bästa. ♥






Dagens skämt. Ser ni vad det ser ut som? och tro mig när jag säger att det inte var JAG. Det var min kära mamma som hade sådan fantasi. hahah!




pepparkaksmuffinsbak





theeyyy smelllsss goood...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0