let it snow, let it snow.. :)

dom dom dom domdom dom dom tänd ett ljuuus och låt den brinna....


Den är la rättså go ändå ;) försöker få lite julstämning här hemma! Lite crazy. Kom hem från Emsan för en stund sen. Jag har blivit lite fin i håret. Tack sötis! Nu är det nyklippt och på onsdag blir det sling hos Anja. Längtar! Man känner ju sig lite fräschare med snyggt hår i vinterkylan. Dock är det brännan som saknas på min kropp, haha. Solresa, ja tack!

Bakishäng på Ikea igår då. jag var rättså mör kan man väl säga. Jag var inte jätte sugen på att springa runt bland tusen människor men det gick la tycker jag ;) Älskling fick ett nytt tvbord som var supersnyggt! Tur att jag var med och valde. Åt Mc donald's på världens sämsta restaurang. Jävla gris som jobbade. Otrevlig var bara förnamnet. Ni skulle sett upplägget på brickan. Ni alla ska vara nöjda med Mc Donalds Lassabacka - det kallar vi fan stil!!! ;)
bra medarbetare säger jag. Sen blev det bygge hemma hos e med patrik o rasmus medans jag mest låg i soffan och myssov hihi.

Morgonen bjöds det på träning på friskvågen - powerstep och core. riktigt bra. skön start.
sen jobb på 12-18. :) Nu blir det mys i soffan med pappsen för imorgon ska jag julbaka med olle som är hemma. puss!






lördagens hitler...


sötnosen






snygga kajsa..... i adore u


detta är bara början...













haha så jäkla kul på toan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0