På jobbet



Tog en liten bild på jobbet innan. Försökte visa färgen på mitt nyslingade hår, men blev så suddigt..
Hann träffa söta fiony på min rast, hon letade lite julklappar. På tal om det så köpte jag min sista klapp idag. Det var till min lilla älskling! ska inte skämma bort honom nu. Det är han som borde skämma bort mig tycker man ;)
Så nu blir det inga fler baby. Sorry men det är den bittra sanningen.

Ska försöka mig på att göra brända mandlar ikväll. Jag lyckades totalt förstöra alla mandlar last year så får se hur det går. Kanske blir lika misslyckat som igår ha ha . 

Min sis & boyfriend är hemma nu så jag är lycklig. Kommer bli en toppen jul. Och jag har lyckats med mina julklappar så bra tycker jag. Helst av allt hade jag behållt alla själv. Fniss.

(Ska lägga upp bilder sen julbaket med olivia igår, det blev rätt misslyckat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0