Så då var jag hemma för första gången idag.

Så då var jag hemma för första gången idag. Blev en fika på paggan istället för mingan var självklart proppfullt. Typiskt när man hade pressentkort där och allt. Next time! Blev en liten snabbtitt på stan också innan tre timmars slit på jobbet ;) Nej, inte riktigt så kanske men skönt ibland att bara jobba några timmar.

Nu har jag precis ätit middag med la familja. jag vet inte hur många vitlöksbröd jag åt... joni hade gjort egna, supergoda.. Jag skämms lite nu.. det kan ha varit... fem stycken. Den var delikata ;)
Men det är jag värd efter dagens hårda träning. F drog med mig på boxning. Pain!! Men det var rätt kul men det var ingen lek kan jag ju säga med handen på hjärtat. Så nu sitter jag här och darrar på handen.

J och j har hyrt en film nu! Får se vad det blir. Nu får jag skynda mig, Puss sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0