Sweeny Todd



I'm home watching Sweeny Tood when everyone else is drinking too much and feels sick ;)
oo it feels so good actually.

Middagen hos Eriks pappa var supernice. Kalkon med potatis och någon svampsås och hemmagjord glass och varma hallon. Himla trevligt sällskap! Haft en jättemysig dag och jag är glad att vakna upp glad och pigg imorgonbitti. Och det känns om jag ska vara ärlig... HUR SKÖNT SOM HELST. Jobba imorgon bitti och det kommer vara prio ett för mig från och med nu. Hoppas alla ni andra har det kul iaf. Bäst att passa på att träffa syster när hon väl är hemma. Händer inte ofta. Hon är grym!

Kommentarer
Postat av: Astrid

(Svar på din kommentar) Jaaa det ska jag kanske!! :) Mina släktingar har en parkering när det är The Royal Regatta i Henly som jag jobbar på. Har jobbat där två somrar tidigare :) Super bra, slipper jobba hemma då! Varför undrade du sötnos ? :)

2010-12-25 @ 23:21:50
URL: http://astridberge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0