That's it and i'm off to work

Godmorning!

Har precis tagit en låång dusch, så nu sitter jag här och försöker hålla mig vid liv. Är sjukligt trött och ändå har jag sovit åtta timmar. Känner mig helt mör. Men blir väl bättre efter en kopp kaffe och gröt!
Hade bestämt att lägga mig tidigt igår men istället skypade jag med olivia hela kvällen ♥ på måndag kommer hon och då ska vi träffas! Alltid mysigt att alla är på sin rätta plats nu igen... för ett tag iaf.

Längtar tills jag får smaka på lite london igen. Det har varit mitt mål. "När jag går ut gymnasiet ska jag åka till London och bo där tills jag får nog" Ni vet, klara sig på egen hand och skaffa jobb o yedda yeddda...
Andra saker har ju prioriterats och kommit före. Det känns rätt hårt faktiskt! och nu är det körkortet som prioriteras! men snaaart så.

Gårdagen började med tanläkartid föjt av jobb 10-18. Rasten spenderades med schnööggingar på espresso. Kaffe såklart! Efter jobbet hämtade erik upp mig och vi åkte till stantons för lite pizzaaaa... F, S & I kom med :)
sen blev snack hela kvällen hos tore. Saknade olivia dock. men nu är vi back on track ;)

Ooops.. Klockan är redan 9. Jobbet kallar om en timme. Då ska jag vara snygg och här sitter jag.. Typiskt mig.



Så känner jag mig 2 day!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0