white light moment

raringar! hur mår ni?

fick sluta lite tidigare än planerat så var hemma redan vid halv åtta! Mysig kundkväll hade vi frammåt kvällen med snittar och god dryck! Nu sitter jag nyduschad och har plockat iordning mitt bombnedslag på sängen.
Tänkte göra iordning lite te och mysa framför desperate housewives! Totally the best!

Nu är det bara 2 arbetsdagar kvar. ONLY DOS. De dagarna blir på donken sen torsdag LONDON! Att jag hela tiden glömmer av att jag ska resa bort.. Herregud. Ska bli supermysigt att få komma iväg och det bästa. Systeryster!
Min andra hälft! ♥ love her so much. Om det är någon jag beundrar och ser upp till så är det henne. Finns ingen som henne!


Min nästa resa blir nog en solresa. hade suttit fint i slasket här hemma.. buuhh..
fast jag är sugen på pariiis.. det hade varit något det med. Men kommer bli ett långt liv så hinner med allt.

Kommentarer
Postat av: em

tack babe!

2010-12-09 @ 16:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0