xmas shopping

inhandlat min första x-mas pressent! :) alltid något. började morgonen med gröt i vanlig anda, sen mötte jag upp mina päron i stan för lite julklappsletande. Självklart hittade jag mycket fint till mig själv. Men höll händerna i styr, london väntar ju next weeek. Blev iaf björn borg kallingar till syrrans kille och pressent till älskling från mina föräldrar. Blev super!! Så nu får vi se vad jag själv ska köpa till honom, min syster och mina föräldrar. Återstår och se.

Nu har jag precis fikat och ätit världens godaste muffins. Pepparkaks muffin från espreso h. Love it! och kaffe på det. kan det bli en bättre fredagsfika?! nooooo.... ska faktiskt ta mitt sunda förnuft till fånga och torka av mitt skrivbord som är fullt med kaffefläckar.... haha lär väl gosa in sig i bordet snart. Ska träffa S innan work idag. Skulle börjar 12, men efter lite strul blev det 15-18 på claudell!  sen blir det cheers med mina girls!

Får skynda mig nu. Halv 2 ska jag vara i stan. No makeup och ingen mat i magen. Hurry hurry!

ha en fin kväll


schleeeet bild från pepparkakshusbaket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0