Istid

Goddagens!

Det värsta jag vet är när man vaknar efter en utekväll och man bara suktar efter vatten, men man orkar ändå inte röra asset för att hämta det. Exakt så var det för mig idag! Jag låg och tänkte på det i minst 20 minuter innan jag reste mig upp. Det var så gosigt att ligga jämte en varm ida. Något annat jag älskar är att vakna upp hos f, jag mår så bra hos henne helt enkelt. Bara jag ser henne vill jag skratta faktiskt. Jag kommer liksom på konstiga skämt som bara jag skrattar åt. Men egentligen skrattar hon också bara att hon skrattar åt mig istället för mina skämt, haha. Men vaknar alltid upp full hos henne också, det är det som är så konstigt.. Ingen av er vill veta vad eller hur mycket alkohol jag fick i mig igår. Det var en aning för mycket och jag borde lära mig sätta band på mig själv.

Hur som haver så hade jag en riktigt kul kväll igår bortsett från för mycket intag av alkohol. Förfesten var helt okej som vanligt och oscars likaså! Musiken kunde vart bättre. Men saknade mina favvolåtar ju! På tal om dagens bravader så gick jag till jobbet från stan och från jobbet och hem. Det är verkligen så långt bort från stan man kan komma åt båda hållen. Jag har haft en nära döden-upplevelse. De sista stegen var så tunga att jag bara vill lägga mig i snön ärligt talat. Plus att jag bar på en väska med ett ton stenar i. Ska ta ett mysigt bad nu, med massa massa ljus. Det är jag värd.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0