paradise hotel

Precis kikat paradise.. har lite blandade tankar om kristoffers och erikas val. Kristoffer kör ett jävligt bra spel det tvekar jag inte på. Men är det inte roligare att möta någon som verkligen förtjänar en plats i final? Andreas har från dag ett varit en tuff spelare och det är väl roligare att vinna mot någon som kört bra spel än någon som knappt haft något. Även fall han åkt ut en gång så tycker jag han är värd en plats i final. Greta är supersöt men hon bara "goes with the flow! liksom, haha. Känns som hon tycker som alla andra. Hon har inte haft något spel överhuvudtaget. Nästan säker på vem som vinner nu, har ju hört det ett antal gånger nu. Hoppas på kristoffer o erika iallafall! Vi får se imorgon.

hoppas hoppas hoppas nu jag mår bättre imorgon. missar "tyvärr" några dagar apu. Kom och tänka en sak är taco chips och tortilla chips samma sak? Köpte nämligen en liten påse tortilla chips och kom på att de inte har samma smak som taco chips. Dessa smakade mer majs. Någon annan som tänkt på detta stora fenomen innan eller? ;) med det säger jag godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0