PIMP MY RULLATOR

Jag sitter här och småskrattar för mig själv. Sitter och tänker på hur mycket jag skrattade i helgen när jag och f dansade, vi höll varandra i händerna och sen kommer det fram en utlänsk kille och dansar med oss. Det var ju kul och till slut visar det sig att f håller honom i handen av misstag (hon trodde det var jag). Haha, skrattade så mycket att jag nästan var tvungen att sätta mig ner.

VART ska vi ta vägen när vi blir för gamla? Får vi inte gå ut och dansa då? Tror inte vi kommer in på något ställe med rullator... kanske funkar om jag pimpar den ;) "Pimp my rullator" haha.. jag har dålig humor för kan inte sluta skratta.
Har en bild i huvudet hur detta skulle kunna se ut, ha ha. Jag vet, jag är knas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0