prinsessa

Haaajs!

Jag hamnade hos min vän k igår efter en sväng hos fiona. Det blev filmen "Prinsessa" den var bra. Har ju velat se den sen den kom ut på bio. Tycker det finns bättre filmer men budskapet var bra! Imorse gick vi upp och drog iväg och tränade. Tog det rätt lugnt eftersom jag fick hostattack i morse DOCK har jag ondare i svanskotan nu. Illa!

Kom precis hem från en skön promenad hem från stan. Först träffade jag dauugard x2 för en lunch på ströget. Blev dock bara te för min del eftersom papi hade gjort amerikanska pannkakor och det lät lite godare =) tog en kort vandring på stan, försökte få tag i ett speciellt läppglas men fick aldrig tag på något. Ska kika vidare någon annan dag. Nu ska jag käka lite middag sen iväg till jobbet några timmar! Efter det åker jag hem till Ida. Vi ska fira bruttan idag. Får se vart vi tar vägen efter det, det återstår att se. ;) ledig imorgon ju..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0